First night out - Reisverslag uit Hangzhou, China van Demi Megan Noll - WaarBenJij.nu First night out - Reisverslag uit Hangzhou, China van Demi Megan Noll - WaarBenJij.nu

First night out

Blijf op de hoogte en volg Demi Megan

16 Februari 2014 | China, Hangzhou

Hangzhou, 16 Februari 14:30
Na lekker lang slapen, word ik rustig wakker. Natuurlijk even papa en mama skypen, zonder er over na te denken bel ik ze. Natuurlijk bel ik ze wakker en is het daar nog enorm vroeg, maar dat weerhoud mn papa en mama niet om mij te spreken.

Na een telefoon gesprek van een half uur, ga ik snel douche,terwijl ik mijn haar sta te föhnen gaat de telefoon. Het is mevrouw Ding, ze staat benden met een nederlandse student. Ik snel naar beneden en daar ontmoette ik een Nederlandse jongen. We hadden met zn alle plannen gemaakt om uit te gaan vanavond, zo gezegd zo gedaan, na mn werk zijn we naar een club gegaan, bij de eerste club konden ze geen engels, waardoor we geen drankje konden bestellen, na iets verder lopen kwamen we uit bij club G+.

Een super gave club, muliti cultureel. Wat waren Thirza en ik blij om ook even witte mensen te zien. Toen de manager, Colin, naar ons toe kwam hebben we heel gezellig zitten praten. Over de avond leerde we steeds meer mensen kennen en hebben we de hele avond gedanst en gezellig met mensen gepraat! We hebben vier Russische meiden, 'Fernando' de spaansje DJ, 'Hunter' een kerel uit Miami, 'Adam' een kerel uit LA, 'Dave en Paul' uit de UK, 'Mohammed' en 'John' een kerel uit Italië, leren kennen. Allemaal hadden ze een eigen verhaal, over wat hun in China deden.

Ondanks dat we zeiden 'we gaan het niet laat maken vanavond' gingen we rond 4uur maar richting 'wat nu nu tijdelijk 'huis' noemen'.

Na een heerlijke douche ons bedje in. Maar aangezien we enorm dom waren geweest en inplaats de airco aan te zetten, de verwarming was het super heet in onze kamer. -___- Om 7uur lagen we nog wakker, na lang praten over de afgelopen avond, besloten we nu toch echt om te gaan slapen.

Nu de volgende (ochtend), het is alweer half 3, kijken we terug naar een super gezellige avond. Vanavond uit eten met wat mensen die we hebben ontmoet. Daarna maar vroeg naar bed en morgen lekker naar het winkelcentrum


  • 16 Februari 2014 - 09:58

    Oma Suze:

    Hai leuk dat ik je een uurtje geleden nog heb gesproken.
    Maar wat dom om de verwarming aan te zetten inplaats van de airco .
    Fijn dat jullie zo een leuke avond hebben gehad!
    En vanavond lekker uit eten met de mensen geniet er van.
    Morgen lekker winkelen laat me raden dat woord schoenen en kleding kijken haha.
    Nou lief geniet van je vrijen dagen ik hou van je tot de volgende skype of whats app

  • 16 Februari 2014 - 09:59

    Henk:

    Hallo schat, nou de kop is eraf. Je bent vandag precies 1 week weg. De eerste week is omgevlogen. Het is wel top dat wij allemaal met elkaar kunnen internetten, app'n en wat allemaal wel niet verder.
    Het reisverslag vindt ik zelf erg bijzonder, zo reizen wij toch een beetje met je mee.
    Nou schat wij gaan straks naar Ajax toe om Heereveen een pak slaag te geven. Ik zet in op 4-1.
    Helaas hebben die Tukkers ook gewonnen dus die blijven met 4 punten achterstand toch aangehaakt.
    ik spreek je later wel weer mama blijft thuis...................................

    Liever ik hou van je en maak iets mooies van vandaag...XXX

  • 16 Februari 2014 - 10:11

    Evelien:

    goedemorgen lieffie,
    Wat bijzonder dat je zoveel mensen ontmoet!! echt super gaaf.heel veel plezier met het winkelen maar dat zal vast wel lukken hihi.
    geniet van jullie etentje we horen wel wat het is geworden.
    let je wel op de airco als jullie weggaan????????
    love you xxxxxxx

  • 16 Februari 2014 - 10:22

    Orna Dotsch:

    Nou Demi leuk hoor, de witte en de gele mensen enen lekker stappen. Morgen weer een paar schoenen kopen! We zullen aan je denken vanavond bij Ajax en natuurlijk gaan we winnen zoals je pa schrijft. Twente heeft gisteren gewonnen en zit op onze helen

  • 16 Februari 2014 - 10:56

    Mams:

    Hallo lieverdje,

    Wat heerlijk om te weten dat jullie lekker uit zijn geweest, dat betekend dat de magen weer helemaal stabiel zijn. Wat ontzettend bijzonder dat wanneer je in een vreemd land bent, meteen zo'n klik hebt met allemaal andere mensen uit andere landen. Zal dat hier in Nederland ook zo zijn, dat alle culturen dan met elkaar optrekken? zonder dat je dat als Nederlander merkt?
    Met wie gaan jullie vanavond uit eten??? Eet smakelijk vanavond, hoop dat er iets tussen zit wat je wel lust!! dikke kus xx

  • 17 Februari 2014 - 20:19

    Oma Dini:

    hallo Demi Leuk om je belevenissen te lezen, en een beetje met je mee te genieten. Ik blijf het knap van je vinden wat je allemaal doet, en je er zo goed doorheen slaat !!! Blijf zo doorgaan, dan is er voor mij ook nog heel veel te beleven. dikke kus Oma

  • 20 Februari 2014 - 12:37

    Mootje:

    Lekker setje zijn jullie zo hahahaha, goed te lezen dat jullie het nog zo naar je zin hebben, zet m op girls kus van Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi Megan

Dit zijn mijn verhalen over mijn 6 maanden in China. Alle gevoelens komen tevoorschijn en natuurlijk veel foto's. Ik hoop dat ik jullie kan laten voelen hoe het is om hier te zijn, om in China te leven, een onderdeel van een andere cultuur te zijn. Nieuwe uitdagingen aan te gaan. Kortom het ontdekken van een heel nieuw land en cultuur.

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 15146

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn leven in China

Landen bezocht: