Mijn leven in China - Reisverslagen van Demi Megan van der Noll - WaarBenJij.nu Mijn leven in China - Reisverslagen van Demi Megan van der Noll - WaarBenJij.nu

Mijn leven in China

Zes maanden in China, Hangzhou. Dit zijn mijn gedachtes, gevoelens en belevenissen in kleine verhaaltjes.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2014

Verschil op werk.

22 Juni 2014

Wat gaat de tijd toch snel..

04 Juni 2014

Een werk dagje in het Merchant marco hotel

17 Mei 2014

Our time in Beijing

28 April 2014

almost three months in China.
Demi Megan

Dit zijn mijn verhalen over mijn 6 maanden in China. Alle gevoelens komen tevoorschijn en natuurlijk veel foto's. Ik hoop dat ik jullie kan laten voelen hoe het is om hier te zijn, om in China te leven, een onderdeel van een andere cultuur te zijn. Nieuwe uitdagingen aan te gaan. Kortom het ontdekken van een heel nieuw land en cultuur.

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15144

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn leven in China

Landen bezocht: