Genieten.. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Demi Megan Noll - WaarBenJij.nu Genieten.. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Demi Megan Noll - WaarBenJij.nu

Genieten..

Blijf op de hoogte en volg Demi Megan

24 Februari 2014 | China, Hangzhou

Hangzhou, 24 Februari 21:27.

23 Februari: Na een heerlijk avondje G+, worden we wakker. Ontbijt en lunch gemist dus maar even naar de KFC. Na een lekker ontbijtje/lunch besluiten we om de stad een beetje te gaan verkennen.

Met een heerlijk zonnetje boven ons hoofd, vertrekken we richting de stad. Een heel ander gedeelte dan we gewent zijn, een shopping mall wat je alleen op tv ziet, het leek een beetje op een Chinese Beverwijk. Aangezien Thirza een fobie heeft voor paspoppen zijn we er snel weer uitgegaan en richting het West Lake gelopen.

Ongelofelijk, zo prachtig mooi! Het is net een fantasie wereld, een Chinese Efteling maar dan zonder attracties en de grond is schoon. Overal zie je de details terug van China, mensen dansen op straat, genieten van het weer en genieten van het prachtige uitzicht. Kinderen die met hun ouders langs het water zitten, stelletjes die gezellig een wandeling maken, oudere mensen die een middag op een bankje zitten. Een heerlijke dag om te genieten, voor iedereen, overal.

Na een wandeling van twee uur zijn we weer terug in onze hotel kamer, even lekker op bed uitrusten, lekker filmpje op en later lekker eten in het Restaurant.

24 Februari: Vandaag een minder mooi dagje, regen regen en nog eens regen. Even de deur uit voor een kopje koffie en een broodje. Daarna weer in de hotel kamer Dr.Phil kijken. Morgen begint weer een nieuwe werkweek, dus lekker vroeg naar bed!

• 24 Februari 2014 - 16:45

Oma Suze:

Hallo meiden.

Wat een leuk verslag weer kan er steeds van genieten en zie het zo voor mijn in gedachten.
    Kijk ook vol verlangen uit naar het volgende verslag.
    Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben.
    Denk dat jullie nog heel wat gaan beleven.
    Geniet er maar van dikken knuffel.

• 24 Februari 2014 - 18:05

Tiff:

Huh hebben ze daar gewoon een KFC !!
    Leuk om je verslag weer te lezen meid.

Demi Megan

Dit zijn mijn verhalen over mijn 6 maanden in China. Alle gevoelens komen tevoorschijn en natuurlijk veel foto's. Ik hoop dat ik jullie kan laten voelen hoe het is om hier te zijn, om in China te leven, een onderdeel van een andere cultuur te zijn. Nieuwe uitdagingen aan te gaan. Kortom het ontdekken van een heel nieuw land en cultuur.

Actief sinds 11 Feb. 2014